Nieuwsbericht

Afscheid dorpsraadleden

[ dinsdag 20 oktober 2020 ] - In oktober zijn Henny van Os en Jan Koppejan gestopt als lid van de dorpsraad Zoutelande.

We danken Henny van Os voor haar jarenlange inzet en bevlogenheid voor de dorpsraad en dan met name voor het welzijn van het dorp. Henny zal zich op andere manieren blijven inspannen voor Zoutelande.

Jan Koppejan is eveneens jarenlang lid van dorpsraad geweest en heeft zich vooral bezig gehouden met het openbaar groen in Zoutelande. We danken Jan voor zijn inzet en enthousiasme voor de dorpsraad. Een grote wens van Jan is het realiseren van een standbeeld van Willibrord in het dorp Zoutelande. Samen met 2 dorpsraadsleden zal Jan zich de komende tijd inzetten om deze wens alsnog te realiseren.

De dorpsraad wenst Henny en Jan veel geluk en gezondheid toe in hun geliefde dorp Zoutelande!

Andere nieuwsberichten